Klub turistov Apollo

FB KT Apollo

LYŽOVANIE - REPORTÁŽ | 9.3.2010 | Karol Kováč
Kúsok olympijskej radosti v našom klube - autogram Anastasie Kuzminovej

Na zimných olympijských hrách vo Vancouveri nám veľkú radosť urobili naši biatlonisti. Zlato a striebro získala Anastasia Kuzminová a bronz pripojil Pavol Hurajt. Obaja boli prítomní aj na podujatí Euroloppet Biela stopa, ktorého sa už dlhé roky pravidelne zúčastňujeme. A tak nás o to viac tešia vynikajúce výsledky, ktoré dosiahli na ZOH. Pavol Hurajt vyhral aj tento ročník BS na dlhej trati a Anastasia Kuzminová odovzdávala ceny pre najúspešnejších. Člen nášho klubu Jožo Hanuš mal tú... celý článok

HORSKÁ TURISTIKA - PRIPRAVUJEME | 18.3.2010 | A.Vallo
Záver školenia základov VhT

Záver školenia Základov Vht, sa uskutoční na Troch jazdcoch v Malých Karpatoch v sobotu
10.4.2010. Stretnutie účastníkov školenia bude o 10.hod. na Troch jazdcoch.
Po úspešnom absolvovaní záveru školenia ,účastníci obdržia preukazy. ... celý článok

LYŽOVANIE - REPORTÁŽ | 2.3.2010 | Karol Kováč
25. Šumavský skimaratón - Kvilda 27. až 28. 2. 2010

Diaľkový beh zaradený do seriálu EUROLOPPET - 25. ročník Šumavský skimaratón, ktorý sa konal posledný februárový víkend v obci Kvilda, bol cieľom bežkárov z KT Apollo už po tretí krát. Do behov v sobotu a v nedeľu sa zapojilo 9 členov nášho klubu. V sobotu na 23 km. trati voľnou technikou pretek absolvovali za priaznivého počasia dvaja bežci. Trať bola tentokrát perfektne pripravená a náročnú trať sme obaja zvládli v solídnych časoch. V nedeľu už... celý článok

LYŽOVANIE - REPORTÁŽ | 11.2.2010 | A.Vallo
37. ročník Biela stopa

Členovia nášho klubu sa pravidelne zúčastňujú od roku 1989 na dialkovom vytrvalostnom behu na lyžiach, Biela stopa, ktorý sa koná na Skalke v Kremnických vrchoch. V dňoch 30. – 31. januára sa konal už 37. ročník Bielej stopy na ktorom sme nechýbali. V sobotu 30.1. sa súťažilo v behu na 42 km a 25 km voľnou technikou. Súťaž na 42 km úspešne absolvovalo 10 mužov, na 25 km 1 žena a 5 mužov, členov... celý článok

HORSKÁ TURISTIKA - REPORTÁŽ | 8.-10.1.2010 | Zdeno, fotky Zdeno, Andrea, Ivka
Zimný prechod Slovenským rajom

Tento rok je to už 51. krát, čo KST Spišská Nová Ves pod vedením Vojta Jeremiaša usporiadáva zimný prechod Slovenským rajom. A samozrejme turisti z Apolla nemohli pri tom chýbať. V počte 5 kusov plus naša kamarátka z Liptova Ivka sme sa v piatok vybrali na strastiplnú cestu. Napriek tomu, že predpoveď počasia neznela priaznivo (na víkend hlásili oteplenie), sme sa rozhodli zdolať zamrznuté rokliny Slovenského raja. To sme ešte netušili, že našich cestárov zima... celý článok

HORSKÁ TURISTIKA - REPORTÁŽ | 6.1.2010 | Zdeno, Andrea
Trojkráľový výstup na Vysokú

Ako sa už stalo zvykom, sviatok Troch kráľov bol aj tento rok v našom klube vyhradený výstupu na Vysokú (754 m.n.m.) v Malých Karpatoch. V utorok to ešte v meste vyzeralo tak, že v stredu nás čaká skôr boj o prežitie ako prechádzka Malými Karpatami (v Bratislave totiž pršalo a mrzlo a táto kombinácia neveštila okrem zlomených končatín nič dobré), ale aj keď zima so svojim príchodom dlho váhala, v to sviatočné ráno nás odmenila... celý článok

HORSKÁ TURISTIKA - PRIPRAVUJEME | 29.12.2009 | Miro Sedláček
České Švajčiarsko 17.7. - 25.7. 2010

Pre veľkú spokojnosť som sa rozhodol znovu zopakovať pobyt v n. p. České Švajčiarsko s pobytom v dedine Jetřichovice. Predpokladaný pobyt je v penzióne u slobodného p. z Falkenštejnu. Kapacita penziónu je 27 osôb.
Predpokladaná suma 380 CZK na deň a osobu s raňajkami. Za neobsadenú posteľ v trojposteľových i prípadne dvojposteľových izbách je 100 CZK na deň a osobu. Predpokladaná záloha / 50 % / sumy z pobytu.
V prípade vážneho záujmu prosím o... celý článok

HORSKÁ TURISTIKA - FOTOALBUM | 20.12.2009 | Andrea a Zdeno
Veľký Lysec a Gýmeš

Ani tuhá zima nás neodradila od (podľa niektorých bláznivého) nápadu pozrieť si ďalší zo zaujímavých slovenských kopcov. Vybrali sme sa na Veľký Lysec 547 m.n.m. v pohorí Tríbeč. Keďže nám v ten deň bolo málo a krčmu otvárali až o 15:00, rozhodli sme sa vybehnúť si ešte na hradnú zrúcaninu Gýmeš. Celý výlet stál zato aj napriek tomu, že krčmu nestihli otvoriť :-) a užili sme si krásny, zimný deň. Dúfajme, že nie posledný túto zimu.... celý článok

KLUBOVÝ OZNAM | 19.11.2009 | Andrej Vallo
Pozvánka na výročnú členskú schôdzu

Výbor KT Apollo pozýva všetkých členov a priaznivcov Klubu turistov APOLLO na výročnú členskú schôdzu, ktorá sa bude konať dňa 11.12.2009 o 17:00 hod. v priestoroch klubovne.Očakávame od vás podnetné návrhy do plánu činnosti na rok 2010 a aktívnu účasťv diskusii o činnosti a zameraní nášho klubu. ... celý článok

CYKLOTURISTIKA - REPORTÁŽ | 22.11.2009 | Karol Kováč
Ukončenie cyklosezóny - bicykle sme zavesili na *kliniec*

Napriek skutočne pravému jesennému a pre bicyklovanie nevhodnému počasiu, sme sa v malej skupinke stretli tak, ako sme si naplánovali v sobotu o 10:30 hod pred klubom aby sme sa definitívne rozlúčili s cyklosezónou a bicykle odložili na zimný spánok. Už z dôvodu počasia, ktoré nám celkom nevyšlo, sme sa rozhodli trasu skrátiť tak, aby sme za hmly nešli cestami kde by nás mohli ohroziť autá. Nakoniec sme absolvovali trasu v dĺžke 36 km od Slovnaftu... celý článok

Zobrazené články: 191-200 z celkom 214   Najnovšie | Predchádzajúca strana | Ďalšia strana | Najstaršie